Eclipse or SUNrise...

Eclipse or SUNrise...
...JAVA for sure

Thursday, November 3, 2011

WebSphere Application Server 8 Administration Guide by Packt

Couple of days ago I came across a book about WebSphere Application Server version 8 - considering the official IBM redbook is already out in a draft version I am very curious of what this book will be. WebSphere Application Server 8 Administartion Guide is a comercial publication by Packt Publishing. You can checkout the book here. I will write more about it soon.

4 comments:

Jacek Laskowski said...

Ciekaw jestem Twojej opinii na temat tej książki. Nawet bardziej niż bardzo, bo...zajrzyj do sekcji Technical Reviewers.

Sebastian Kapciak said...

Tak, tak, zauważyłem :-). Już dwa tygodnie się zabieram do tej pozycji i zawsze brakowało czasu. Ciekawi mnie jak różni się od redbooka. Dzięki za komentarz, pełny wpis mam nadzieje niebawem!

Jacek Laskowski said...

No wiesz, zauważyłeś i nic nie piszesz?! :) Nie jest to książka moich marzeń, ale zdecydowanie wpływa pozytywnie na znajomość możliwości WAS8 (sam znalazłem w niej kilka ciekawostek do dalszego rozpoznania). Jest tego sporo, więc gdyby pojawiły się pytania, wiesz gdzie pisać.

Gdybyśmy tak wspólnie kiedyś mogli wymienić się doświadczeniami z pracy z WAS8, byłoby wspaniale. Zapraszam do Warszawy!

Sebastian Kapciak said...

Bardzo chętnie wymienie się doświadczeniami, chociaż przyznam, że na codzień niestety z WAS8 mam mało do czynienia ze względu na to że nie ma jeszcze jego ciekawych wdrożeń. Ale przez miesiąc pobytu w Raleigh troche można było go poznać :-).

Do zobaczenia! :-)